У зв'язку з повномасштабним вторгненням рф в Україну, поточні ціни на сайті можуть відрізнятись від актуальних. Перед замовленням уточнюйте актуальність цін у наших менеджерів.

Гарантійне обслуговування компанії «Формула тепла» описане кількома важливими пунктами, які допоможуть Вам зрозуміти не лише свої права, а і обов’язки як споживача опалювальних систем, обладнання та окремих агрегатів. 

1. Варто знати, що «Формула тепла» має справу тільки із сертифікованими товарами від виробників, які всі гарантійні зобов’язання  визначають в експлуатаційних документах до них.

2. Зобов’язання між компанією «Формула тепла» і виконавцями робіт  гарантійного і сервісного обслуговування, щодо обладнання, визначаються нами в гарантійних зобов’язаннях і підтверджені помітками в гарантійному талоні. Гарантійні зобов’язання «Формула тепла» щодо систем опалення визначаються договором про виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт.

3. Гарантійний сервіс від «Формула  тепла» щодо опалювального обладнання, компонентів та систем індивідуального передбачає такі види робіт:
- введення в експлуатацію (перший запуск);
- гарантійний технічний нагляд;
- гарантійний ремонт (при потребі);

4. Введення в експлуатацію  виконується у відповідності до положень інструкції та документації на системи та вузли, які передбачають: вивчення проектної документації, оцінку стану всіх систем, оцінку стабільності газо- та електропостачання, перевірку систем димовідведення та вентиляції, а також звірення відповідності розрахунків теплових навантажень потужності обладнання.

Наступний етапом є проведення пробного запуску обладнання «в холосту». І тільки після цього проводиться старт системи опалення та опалювального обладнання. За ним проводиться інструктаж щодо правил експлуатації та безпеки для власників.

Оплата транспортування сервісного персоналу компанії «Формула тепла» та робіт, пов’язаних з першим запуском здійснюється за умовами, викладеними в пункті 8.

5. Компанія «Формула тепла» надає гарантійний технічний нагляд, що здійснюється в гарантійний період  для опалювального обладнання та систем пов’язаний з: оцінкою стану опалювального обладнання, стану функціонування систем безпеки та регулювання опалювального обладнання, оцінкою стану системи опалення та гарячого водопостачання в процесі експлуатації, оцінкою стабільності параметрів систем газопостачання та електропостачання оцінкою стану систем димовідведення та витяжної вентиляції.
Перелік необхідних перевірок здійснюється згідно експлуатаційної документації.  Подібний нагляд бажано проводити мінімум раз на один рік.

6. За результатами гарантійного нагляду, за бажанням споживача, проводяться регламентні роботи з метою забезпечення надійної експлуатації обладнання на протязі встановленого терміну служби.
До таких робіт належить: контроль функціонування та налагодження електричних та електронних вузлів, чищення камери згоряння та теплообмінника, чищення пальників, налаштування та регулювання тиску газу, налаштування тиску в розширювальному бачку та інші роботи, необхідні для безперебійної  роботи систем.

7. Компанія «Формула тепла» також надає гарантійній ремонт, який полягає у роботах по усуненню недоліків обладнання для забезпечення його використання згідно гарантійного терміну. Усунення цих недоліків виконується шляхом заміни або ремонту комплектуючих чи окремих агрегатів або просто переналаштуванням фаховим спеціалістом .

8. Гарантійній ремонт опалювального та додаткового обладнання може здійснюватись або за місцем його встановлення або за фізичною адресою компанії «Формула тепла», яку можна знайти у розділі Контакти.

9. Під час експлуатації систем та агрегатів, для визначення причин поламки обладнання, у випадку якщо його гарантійний термін ще не вичерпався, продавець обладнання чи виконавець робіт зобов’язаний відправити цей  товар на експертизу  у триденний термін з моменту одержання письмової заяви від споживача.

Якщо в результаті перевірки буде доведено, що недоліки виникли після передачі обладнання споживачеві, внаслідок порушення ним правил експлуатації, використання, зберігання чи транспортування, дії третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, і споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю чи виконавцю робіт витрати на проведення експертизи.